Lehed

laupäev, 2. veebruar 2013

Röstitud peet ürtidega ja üks mõnus amps


Jaanuaris käisin esimest korda (häbi tunnistada) Piccadillys. Kahju, et ma pole seda kohta varem avastanud, kuigi mine sa tea, äkki ma poleks varem selleks veel nii valmis olnud :D. Igatahes nautisin seal head seltskonda, maitsvaid veine ning suupisteid. Üks mõnus ja hubane koht on see Piccadilly. Eriti maitses mulle üks suupiste, mida proovisin täna ise ka teha. Mmmmm...ülivõrdes hea. Alustame kõige tähtsamst komponendist - röstitud peedist.

Röstitud peet ürtidega:
peeti (kogus vastvalt sööjate arvule, mina tegin esialgu proovi mõttes ühe, kuna meie peres peale minu seda keegi teine ei söö)
oliiviõli
meresoola
kuivatatud ürte (mina kasutasin tüümiani, oreganot ning basiilikut)

Pese ja koori toores peet. Lõika see küllaltki õhukesteks viiludeks.  küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaat oliiviõliga ning laota peediviilud plaadile üksteise kõrvale ning piserda pealt oliiviõliga. Puista peale soola ning ürte. Küpseta 200 kraadises ahjus (pöördõhuga) 10 minutit. Ja valmis ta ongi.


Üks mõnus suupisteamps ka:
must seemneleib
röstitud peet
kitsejuust

Rösti rösteris leib. Lõika väiksemateks tükkideks. Pane iga leivatüki peale üks peedi viil ning selle peale tükike kitsejuustu ning naudi hea veini kõrvale.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar