Lehed

kolmapäev, 26. jaanuar 2011

Kookosunelmad


Otsisin mõnda aega mõnusat kookose küpsiste retsepti, kuid ei leidnud kuidagi sobivat. Paar katsetust ja ma arvasin ,et loobun üleüldse kookoseküpsiste tegemisest. Aga...leidisin Pereköögi kokaraamatust sellise retsepti, mille järgi olen teinud neid küpsiseid juba mitmeid kordi ja no ei saa isu täis kuidagi. Need on väga lihtsad ja mõnusad. Olen teinud korraga pool raamatus olevast kogusest ja sellest on valmis saanud siis ~30 pisemat küpsist või ~15 suuremat.

Vaja läheb:
100 g võid
0,75 dl suhkrut
0,5 tl vanillsuhkrut
1,25 dl kookose helbeid
1,5 tl küpsetuspulbrit
2,5 dl nisujahu
(olen lisanud ka veidi vett vajadusel)

Segasin toasooja või suhkrutega. Segasin omavahel jahu, küpsetuspulbri ning kookoshelbed ning lisasin või-suhkru segule. Vajadusel olen siinkohal lisanud ka vett. Taigen ei tohiks pudisema jääda, siis ei jää küpsised hiljem eriti kokku ja on kuidagi jahused. Tõstsin taigna pooleks tunnikeseks külma. Seejärel veeretasin peopesade vahel kuulikesed, mille surusin veidi lapikuks ning panin need küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile. Küpsetasin 150 kraadi juures 15 minutit (10 min ilma pöördõhuta ja 5 min pöördõhuga). Maitsevad hästi piimaga!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar