Lehed

kolmapäev, 18. november 2009

Kaerahelbeküpsised


Mäletan, et leidsin selle retsepti toidutarest ja muutsin koguseid, kuna seal oli antud topeltkogus. Sellest kogusest peaks välja tulema nii umbes 500 g küpsiseid. Ja seda on ikka päris palju. Inessale igatahes maitsevad need. Aga mäletan, et viimane kord, kui ma neid tegin, siis oli ka Jager neist väga vaimustuses, et unustas isegi oma krõbinaid süüa. Huvitav küll, miks:D


Vaja läheb:
125 g suhkrut (1,5 dl)
100 g margariini
3 muna
250 g kaerahelbeid
50 g jahu

Vahusta toasoe margariin suhkruga, lisa ükshaaval munad. Sega hulka kaerahelbed ja jahu. Kata ahjuplaat küpsetuspaberiga ning pane sellele teelusikaga ümarad pätsikesed, küpseta helepruuniks.
Ja nüüd see kõige keerulisem osa - ma tõesti ei mäleta, mis kraadide juures ma seda tegin:P Ma mäletan, et ühel korral kõrbesid mul küpsise põhjad ära - ju see oli 200 kraadi juures. Seega olen arvamusel, et küpsetama peaks 180 kraadi juures (pöördõhuga) - nii kindluse mõttes. Ühesõnaga katsetamisruumi on:D.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar